
Будь позитивним!
Рахуй свої удачі!
Хвали себе!
Говори компліменти!
Вчись терпіти і прощати.
Виглядай добре!
Роби справи по черзі.
Правила поведінки в ситуації конфлікту
► Вирішуй проблему в теперішньому часі, не згадуючи про минулі образи і конфлікти.
► Будь відкритим у спілкуванні, доброзичливим, прагни до створення клімату взаємної довіри.
► Спробуй поставити себе на місце опонента.
► Не говори образливих слів, не вживай негативних епітетів.
►Висловлюй і аргументуй свої наміри і плани у випадку незадоволення вимог (! Але ні в якому разі не погрожуй!).
► Будь готовим подолати самолюбство, амбіції, визнати власну неправоту в тих чи інших питаннях і позиціях.
В конфлікті завжди винуваті обидві сторони
На примирення йде той, хто моральніший, мудріший, сильніший духом
Цікаве про психологічні ілюзії
Іноді сприймання предметів буває неправильним, викривленим, помилковим.
Ілюзії сприймання - неадекватні сприймання, які неправильно, викривлено, помилково відображають об'єкти, що діють на аналізатори.
Ілюзії зумовлюються різними причинами: виробленими життєвою практикою прийомами зорового сприймання, особливостями зорового аналізатора, зміною умов сприймання, дефектами зору тощо.
Ілюзії породжуються діяльністю різних аналізаторів. Найпоширенішими є зорові ілюзії. Так, людина в білому одязі здається повнішою, ніж у темному. Те саме стосується тканин у горизонтальні або вертикальні смуги. Дзеркальна стінка розширює приміщення, створює ілюзію простору.
Зорові ілюзії були помічені й у тварин. На практичному використанні зорових ілюзій будується маскування, яке є захисним пристосуванням для звірів, риб, пташок.
Сприймання залежить від досвіду людини, про що свідчать ілюзії сприймання. Образ, який бачить людина, може зовсім не відповідати дійсності.
Поради учням щодо культури поведінки
Кiлькiсть переглядiв: 522