• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Учнівське самоврядування

/Files/images/04353534525340.jpgСамоврядування 2017-2018


"Єдиний шлях, який веде до знань - це діяльність!" Б. Шоу


Координатор Шпильова Анастасія Вікторівна


Зміст діяльності комісій

Броварської районної Ради учнівської молоді

Комісія з питань преси та інформації/Files/images/02343243240.jpg

Кажуть, що хто володіє інформацією, той володіє світом. Світ нам, можливо, і не потрібний, а ось допомогти нашим комісіям зібрати всю необхідну для них інформацію, а також висвітлити їх роботу – нам необхідно.

Будувати свою роботу ми вирішили таким чином:

1. Забезпечувати необхідною інформацією діяльність районної ради дітей, висвітлювати їх роботу у ЗМІ та на сторінках Інтернету.

2. Відповідно оформляти повідомлення про оголошені конкурси, сценарії.

3. Налагоджувати зв’язки та співпрацю з редакціями газет.

4. Заохочувати до співпраці дітей та підлітків, які мріють стати журналістами, організовувати та проводити для них різноманітні конкурси юних журналістів.

Комісія з питань культури та дозвілля/Files/images/00000000234234324.jpg

Основним нашим завданням є залучення якнайбільшої кількості дітей до різноманітних заходів. Проблемою діяльності комісій з питань культури та дозвілля у навчальних закладах є те, що вони в основному займаються організацією дискотек, новорічних та інших календарних свят. Ми ж прагнемо донести до навчальних закладів необхідність розширити свою діяльність і звернути увагу на просвітницькі проекти, ділові, пізнавальні програми – це в наших силах.

Така робота передбачає залучення до певних доручень дітей, схильних до правопорушень, замкнених та закомплексованих хлопців та дівчат. Звичайно, нам тут вкрай необхідна буде допомога психологів, соціальних педагогів, інших педагогів, батьків.

У своїй роботі ми плануємо:

1. Зібрати банк сценаріїв проведення різноманітних заходів як ділового, так і розважального плану.

2. Постійно допомагати іншим комісіям у проведенні масових заходів, конкурсів та зустрічей.

3. Зібрати банк даних про творчо обдарованих дітей, творчі колективи району.

4. Хотілося б налагодити співпрацю із ЗМІ, мати можливість брати участь у творчих оглядах художньої самодіяльності свого селища, району.

5. Необхідно підняти авторитет тих дітей, які беруть участь у заходах як організатори і як учасники. Особливо необхідно відзначити тих хто прийшов вперше, створювати атмосферу доброзичливості між конкурсантами.

Комісія з питань спорту і здорового способу життя/Files/images/0121.jpg

Наша комісія основним питанням своєї діяльності ставить у системі «Рівний – рівному» роботу серед дітей з ведення дітьми здорового способу життя та попередження негативних звичок. Ми хочемо особливо визначити проблеми, які, крім інших, необхідно обов’язково вирішувати для збереження фізичного та психічного здоров’я дітей. Це масове захоплення комп’ютерними іграми та раннє статеве життя, народжуваність дітей у підлітковому віці. Ми думаємо над тим, якими словами і якими методами переконати наших однолітків подивитися на їх захоплення з іншого боку, як сприяти профілактиці районного статевого життя, материнства у шкільному віці та подібні проблемні питання.

Для дієвої роботи нашої комісії ми плануємо:

1. Налагодити співпрацю з управліннями охорони здоров’я, спорту та туризму, соціальних служб для молоді та різноманітними відповідними центрами у напрямі просвітницької роботи з питань здорового способу життя, профілактики наркотичної, алкогольної залежності, тютюнопаління і СНІДу.

2. Організовувати просвітницьку роботу.

3. Запрошувати спортсменів, батьків для проведення ток-шоу, змагань, бесід, КВК та інших заходів для заохочення дітей вести здоровий спосіб життя.

4. Ознайомлювати дітей із результатами досягнень учнів-спортсменів, висвітлювати негативні наслідки шкідливих звичок.

5. Висвітлювати результати роботи комісії в ЗМІ.

Комісія з питань загальної та позашкільної освіти/Files/images/0224227097.jpg

Основною проблемою нашої освіти є те, що більшість дітей не мають бажання навчатися. Тож завдання, які ми поставили перед собою, - знайти підходи, шляхи зацікавлення, заохочення дітей до навчання.

Назва нашої комісії говорить про те, що свою роботу ми плануємо спрямувати у двох напрямах: зацікавленні та допомозі невстигаючим дітям у засвоєнні програми та розширенні знань дітей інформацією, яка не передбачається шкільною програмою.

Ми вважаємо, що необхідно зробити так, щоб кожна дитина хотіла йти до школи, а не прогулювала заняття, щоб життя у школі було насиченим не тільки уроками, а й різноманітними заходами. Допомогти дітям, які не встигають через те, що багато хворіють.

Багато батьків фінансово забезпечують вступ дітей до ВНЗ і цим розхолоджують дітей у їх прагненні навчатися. Наші однолітки часто кажуть: «А для чого вчитися? Піду на комерційне навчання, там приймуть, батьки заплатять.» Тому ми хочемо на загальношкільних зборах до батьків з проханням переглянути погляди на комерційне навчання. Роботу цю треба починати з початкової школи. Ми хочемо у різних формах довести дітям, що їх всебічний розвиток – це основа майбутньої кар’єри, майбутнього благополуччя.

Також ми плануємо звернутися до тренерів, керівників гуртків з проханням заохочувати дітей до покращення навчання. Якщо вони люблять свій гурток, поважають свого керівника, вони прислухаються до його порад покращити навчання.

Здобути додаткові знання, особливо у сільських школах, можуть допомогти батьки. Більшість з них професійні спеціалісти, фахівці. Тому вони можуть навіть провести один раз на рік майстер-клас. І батькам необтяжливо і діти отримають нову інформацію.

Всі ці питання ми плануємо розглядати під час роботи своєї комісії і шукати разом з дорослими правильні шляхи вирішення різних питань.

Комісія партнерства/Files/images/00707008878.jpg

Хтось із видатних людей сказав: «Тільки в єдності ми – сила». Тому головне завдання нашої комісії – допомогти кожній комісії на районному рівні налагодити партнерські відносини з відповідними установами, закладами, організаціями.

Життя учнів, молоді не обмежується стінами навчального закладу. Щоб вносити в нього нові ідеї, мати нових друзів, потрібно вміти підтримувати контакти з багатьма організаціями. Тому комісія з питань партнерства має за мету формування в дітей, підлітків і молоді вміння налагоджувати зв’язки з представниками інших навчальних закладів для розширення власних ідей, обміну досвідом, взаємозбагачення співпраці з різноманітними службами та організаціями.

Для успішної роботи нашого органу потрібні союзники, люди, захоплені спільною роботою, ідеєю. Не можна досягти високих результатів своєї роботи, організувати і провести цікаві і корисні акції самотужки, без залучення фахівців різних установ. Таких друзів, а точніше сказати партнерів органів учнівського самоврядування, ми, молодь, можемо знайти серед державних організацій.

До кого ж можна звернутися з цього питання? Перш за все – до районної державної адміністрації з її службами, зокрема:

- Управління освіти;

- Служба у справах неповнолітніх;

- Центр соціальних служб для сім’ї та молоді;

- Центр зайнятості;

- Управління БРДА;

- Кримінальна міліція.

Органи учнівського самоврядування є найнижчою ланкою місцевого самоврядування. Тому корисною і доречною буде співпраця з комісіями сільської ради, окремими депутатами.

Хто як не дорослі допоможуть нам, молоді, отримати консультаційну і практичну допомогу у вирішенні того чи іншого питання.

Корисною взаємно може бути співпраця з навчальними та позашкільними закладами, органами дитячого самоврядування областей України, також з іншими батьками та педагогами.

У цілому наша група пропонує план та порядок діяльності нашої комісії, а саме:

1. Створити банк даних партнерських організацій та постійно його поновлювати.

2. Продумати мотивацію для залучення їх до спільної діяльності.

3. Організовувати клуб ділового спілкування (із залученням різнофахових спеціалістів).

4. Постійно проводити пошук партнерів для спільної діяльності, використовуючи можливості Інтернету.


Кiлькiсть переглядiв: 658

Коментарi